miercuri

Despre zâmbete

Astăzi zâmbesc străinilor,
zâmbesc oraşului si-i mulţumesc,
zâmbesc pe bicicletă, 
zâmbesc unui scriitor cu barbă si câinelui de pe stradă
zâmbesc zâmbetului acesta din oglindă,
                  şi tu mă-ntrebi de unde am făcut rost de el
zâmbesc deşi nu sunt fericită

astăzi zâmbesc zâmbesc zâmbesc

zâmbim în fotografii vechi şi scrisori pierdute
zâmbim în vise şi amintiri necunoscute
toată lumea zâmbeşte azi, deşi nimeni nu e fericit
până si poemul acesta zâmbeşte a învăţat sa zâmbeasca.
ia zi, tu pentru c(in)e zâmbeşti astăzi?

astăzi zâmbim zâmbim zâmbim

15 comentarii:

  1. pentru mine, şi pentru toţi privitorii.
    am un zâmbet mare.
    Zâmbetele sunt de mai multe feluri
    întodeauna mi se aşează pe chip
    şi uită să mai plece
    şi când sunt tristă
    mă obligă să înlătur
    tot ce nu-mi face plăcere
    ..
    un zâmbet e minunat

    RăspundețiȘtergere
  2. sa zambim....e important!
    iti doresc sa zambesti mereu;)

    RăspundețiȘtergere
  3. zimbeste lumea te iubeste...
    cu cit mai mult daruim zimbet
    cu atit mai mult il primim;)
    mereu sa fii cu zimbetul pe fata:*
    frumos!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. azi am zâmbit. oglinda din baie subțiază.
    iar postarea ta e toată numai un zâmbet. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. buna!
    frumoasa poezia!
    eu zambesc pentru ca il simt pe Dumnezeu aproape!

    RăspundețiȘtergere
  6. eu cred c-ar trebui, daca tot zambim sa si fim fericiti, dar banuiesc ca e doar un pas spre fericire

    >:D< superb ca-ntotdeauna :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Smile with face, smile with mind, and good energy will come to you and clean away dirty energy. Even smile with your liver.

    smile :)

    RăspundețiȘtergere
  8. zambesc cerului..
    zambesc oamenilor care imi intorc surasul cu ura...
    zambesc cu lacrimi
    si zambesc cu ochii rosii si rimelul curs
    si...zambesc fiindca ploua.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu cat zambim mai des cu atat atingem fericirea sau putin din ea. Sa gasim timp pentru a zambi si sa facem din asta o placere deci SA ZAMBIM! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. n zambet poate fi o masca…
    De perfidie, de ironie, de ipocrizie…
    De fericire, de tristete, de amagire…
    De ingamfare, de viclenie, de cruzime…
    De superioritate, de inferioritate…

    Un zambet poate fi dulce, poate fi amar…
    Poate fi timid ori foarte temerar…

    Un zambet poate-apropia,
    Un zambet poate insela,
    Un zambet poate consola…
    Un zambet poate inspaimanta…
    Un zambet poate proteja,
    Dar tot el poate trada…

    Sute de atribute, dar mii de necunoscute
    Acelasi zambet poate-avea…

    Si totusi…prin simplitatea sa
    El lumineaza toata viata.

    RăspundețiȘtergere